Види модельних робіт

 Одне з найчастіших запитань – які  в модельній індустрії існують види робіт і які категорії робіт не є допустимими. На кожному модельному маркеті є своя специфіка робіт за рівнем і якістю. На даний момент ми можемо виділити 8 видів робіт на яких моделі стабільно працюють і заробляють в Україні. Отже, які види модельної роботи існують і яка між ними різниця?

  Для початку слід сказати, що модельна робота – це зйомки для брендів одягу, прикрас, косметики і т.д., покази, зйомки для журналів, робота на шоу-руми, зйомки в ТЕЛЕрекламі.

  Івенти, хостес і конкурси краси, по які ви, напевно, чули,  не є модельною роботою. Сильне українське материнське агентство, яке дорожить своїми моделями і їх репутацією, ніколи не буде надавати їм роботу такого рівня.

  А тепер детальніше про кожен вид роботи:

  Каталог – зйомка всіх речей колекції для розміщення фото на сайті бренду і онлайн продажів. Каталоги знімають в студії, на простому однотонному фоні, фото роблять в кількох ракурсах: анфас, спина, 3/4 і окремі деталі крупним планом. В позуванні необхідні прості і натуральні пози (simple, natural poses).

  Лукбук – іміджева зйомка бренду, де представлені основні елементи колекції і їх найкращі поєднання. Зйомка проходить в студії або на локації (на вулицях міста, на природі, біля моря і т.д..). Надалі фотографії використовують на сайті бренду і для публікацій в соціальних мережах.

  Кампейн – зйомка рекламної кампанії, мета якої передати ідею і настрій колекції. Фото кампейнів публікують на сайті/в соц. мережах бренду, в друкованих виданнях, використовують для зовнішньої реклами (білборди, банери). Процес зйомки проходить в студії або на локації. Часто, в процесі зйомки фото для кампейн знімають ще й відео, яке також використовується для реклами бренду.

  Едіторіал – зйомка для журналу, організована редакцією видання для публікації в друкованій або онлайн версії. В едіторіалах фігурують речі з нових колекцій, зйомка проходить в студії або на локації (залежить від концепції).  

  Фітинг – примірка. Може бути як перед зйомкою, так і перед показом. Проводиться для того, щоб подивитися як сидить на моделі одяг і після фітингу зазвичай точно підтверджується модель на роботу.

  Показ (шоу) – модний захід, метою якого є демонстрація нової колекції. В основному шоу проходять в рамках тижня моди (fashion week), але можуть бути і окремо організовані покази. Локації можуть бути різноманітні, в залежності від концепції шоу і масштабності бренду.

  Шоу-рум – окремий показ, який проходить в шоу-румі бренду для баєрів та оптових покупців. Шоу-рум проводять кілька днів або протягом більш тривалого часу (1-2 тижні).

  Відео Реклама на ТБ (TVC) – зйомка рекламного відеоролика, який в подальшому транслюють на телебаченні і використовують для зовнішньої реклами. 

Будьте уважні і вибирайте професійне українське материнське агентство, яке буде надавати вам кращі модельні роботи і закордонні контракти. 

Коментарі 0