Робота моделлю в Україні.  Види роботи моделлю

Робота на локальному ринку, а в даному випадку мова йде про роботу на ринку України, – це хороша можливість для моделі зробити портфоліо у кращих українських фотографів, познайомитися з відомими місцевими дизайнерами та виходити на подіумах в період проведення українського Тижня Моди (UFW), співпрацювати з головними fashion виданнями, такими як Vogue, Elle, LOfficiel, Harpers Bazaar в Україні, попрацювати з кращими українськими брендами одягу, взуття, ювелірних прикрас і бути обличчям їх рекламних кампаній, знятися в рекламі, кліпах, фільмах і стати Відомою моделлю в Україні!

Як бачите, робота на локальному ринку нічим не відрізняється від роботи закордоном.
Види робіт ті ж самі, і так само, як і на зарубіжному ринку, модель може отримати в результаті роботи хороші фотографії, досвід, навички комунікації, і, зрозуміло, гроші!

Але давайте розглянемо детальніше. Почнемо з видів робіт.
Найчастіше місцеві бренди та магазини одягу знімають лукбуки та рекламні кампанії  нових колекцій. У декого колекції виходять раз в сезон, хтось оновлює асортимент щомісяця. І кожен раз бренди роблять зйомки, які розміщують на своїх сайтах і в соцмережах.

Для сайтів і соцмереж знімають лукбуки,  де представлена ​​вся колекція бренду.
Зазвичай лукбук знімають на однотонному або нейтральному тлі, і завдання моделі – показати продукт (плаття, взуття, костюм) з усіх боків, щоб потенційний покупець розумів, як виріб виглядає і мав бажання його купити.
У рекламних кампаніях 
використовують тільки декілька яскравих або знакових виробів з колекції, (якщо ми говоримо, наприклад, про зйомку бренду одягу) і зображення зі зйомки використовуються на рекламних носіях: бордах, лайт боксах, друкованої продукції бренду. У таких роботах завдання моделі – передати настрій та ідею колекції, головний посил. Як правило, рекламні кампанії знімають раз в сезон.

Двічі на рік по всьому світу проходять Тижні Моди , і багато дизайнерів намагаються показати свої колекції на такому важливому для моделинга заході.
І, звичайно ж, тут теж є робота для моделей.
Моделі активно беруть участь в показах як відомих дизайнерів,так і дизайнерів-початківців. Дуже часто участь у Тижні моди – це перша яскрава і цікава робота для нових моделей, можливість зазирнути за лаштунки модельного світу і побачити модну кухню зсередини.

Ще один з видів робіт – зйомка в журналі. Напевно, немає жодної моделі, яка не хотіла б побачити себе на сторінках журналу, а ще краще – на обкладинці Vogue!
Тому зйомки в журналах люблять більшість моделей.
Це можуть бути зйомки як для друкованих видань, так і для онлайн-ресурсів, але завжди – це дуже красиві проекти і можливість попрацювати з кращими представниками fashion індустрії.

Не обійшли стороною моделей і зйомки в рекламі і музичних кліпах.
Красиві дівчата, які вміють себе подати, і не бояться камери, затребувані скрізь, тому саме моделі стають «обличчями» відомих брендів, і саме їх можна побачити на рекламних носіях і з екранів телевізорів і гаджетів.

Кастінги.
Для того, щоб зробити ту чи іншу роботу, модель повинна пройти кастінг, тобто її повинні вибрати і підтвердити на роботу.
Як проходять кастінги на модельному ринку України?

Напевно, всі, хто цікавиться моделінгом і стежить за влогами моделей, не раз бачили, як дівчата і хлопці-моделі стоять в довгих чергах на кастінг. Але найчастіше така історія відбувається закордоном, коли на кастінг до одного замовника з’їжджаються моделі з багатьох агентств. Це явище – так званий «живий кастінг» , коли модель можна побачити особисто і зрозуміти, наскільки вона підходить для зйомки. Але на українському ринку все ж частіше ми стикаємося з онлайн-кастингом.
Давайте розглянемо, як відбуваються кастінги, в чому різниця між живим і онлайн-кастінгом, і що у них спільного.

Кастінги онлайн – найпоширеніше явище на локальному ринку.
Отже, у нас є Замовник (а це може бути бренд одягу, взуття, ювелірних виробів, побутової техніки, весільних суконь, Fashion журнал, магазин та інше) Замовник планує найближчим часом робити зйомку.
Для того, щоб знайти підходящу модель на роботу, Замовник надсилає запит агентству, де вказує всі ввідні по зйомці – де, коли, о котрій годині буде проводитися робота, яку шукають модель для цієї зйомки. Буває так, що Замовник вже знає, кого саме він хоче взяти на зйомку, і пише із запитом щодо конкретної моделі. В цьому випадку Букер дивиться розклад запитуваної моделі і каже,чи доступна вона для цієї роботи. І якщо «всі зірки зійшлися», роботу можна підтверджувати, і залишилося тільки уточнити деталі.

Може бути й таке, що Замовник не має конкретних побажань, і запит звучить «Покажіть всіх, хто доступний» – тоді Букер з локальної роботи надсилає список всіх моделей, які на даний момент в Україні і доступні на роботу. І якщо хтось із дівчат або хлопців підходить, тоді вже починається подальше обговорення зйомки.
Також запит може звучати «потрібні білявки зростом від 178 см» або «брюнетки не вище 176 см», або «хлопці з бородою». Букер показує моделей виключно згідно із запитом, щоб не витрачати даремно час Замовника на розгляд зайвого матеріалу.
Іноді бувають винятки, і підтверджують на роботу модель, яка не відповідала первісному запиту Замовника, але це виключення з правила. А правило – це заздалегідь підготовлений мудборд, де розписано все – від того, як повинна виглядати модель, до загального настрою зйомки.
Після того, як модель затверджена, у замовника може виникнути бажання подивитися на модель на живому кастінгу  або ж зробити примірку.

На живий кастінг  найчастіше запрошують тих моделей, яких вже вибрали онлайн, і які попередньо могли б сподобатися замовнику, але потрібно подивитися особисто. Поміряти речі, наприклад, або поспілкуватися з моделлю, зробити пару фото, щоб зрозуміти, що на зйомці модель органічно впишеться в кадр.
Представники команди замовника на живому кастінгу роблять кілька фото моделі, можуть зробити примірку одягу, і вже після кастінгу підтверджують або не підтверджують модель.
На зйомки в кліпи або рекламу кастінги проводяться живі, т.к в такі проекти потрібні «ігрові» моделі, ті, хто зможе вжитися в роль, впоратися з завданнями, які ставить режисер на майданчику.
На цих кастінгах моделі дається завдання відіграти невеликий уривок з ролі, і за результатами кастінгу її підтверджують або не підтверджують на роботу.
Якщо у моделі немає можливості прийти на кастінг – вона знаходиться в іншому місті, або зайнята на роботі в день кастінгу – можуть попросити модель надіслати самопроби – це відео з завданням від режисера (все той же фрагмент тексту).
За результатами цього матеріалу режисер вже приймає рішення на користь моделі або ж проти.

Як бачите – кастінги відрізняються тільки тим, чи бачить Замовник модель вживу або затверджує за матеріалами моделі, які надсилає Букер – Снепи, фото і відео з робіт, посилання на сайт і інстаграм моделі. Якщо матеріалів, надісланих онлайн недостатньо – завжди можна зробити живий кастінг або поспілкуватися з моделлю в zoom і прийняти остаточне рішення.

Дуже важливо для моделі – не засмучуватися , якщо її не затвердили на роботу після кастінгу.
Якщо ви вже в моделингу – ви автоматично цікава, харизматична, яскрава особистість. Але скільки людей, стільки і проектів, і на кожен проект потрібні свої герої. І для кожної моделі обов’язково знайдеться ЇЇ роль, ЇЇ робота, ЇЇ проект!

Робота.
Коли модель затвердили на роботу, Букер надсилає всю інформацію про зйомку, яка включає дату, час, локацію зйомки, назву бренду, для якого планується робота, мудборд зйомки.
Модель повинна прийти на роботу вчасно, без запізнень, в ідеалі раніше на 15 хвилин. З собою має бути бежева і чорна безшовне білизна. У моделі повинні бути чисте волосся і обличчя, акуратні нігті, доглянуте тіло.

На зйомці модель повинна поводитись ввічливою, приходити в хорошому настрої, і бути налаштованою на результат.
Якщо раптом в ході зйомки виникла нерозв’язна ситуація або з’явилися якісь незаплановані моменти – всі питання вирішуються через букера по локальній роботі. Модель не вирішує питання з замовником, вона повідомляє Букеру про те, що сталося (продовжили зйомку, в ході зйомки раптово вирішили підстригти моделі чубок, попросили підписати договір на використання зображень, але Букер про це не попереджав, та інше).
Також в процесі зйомки модель не повинна погано казати про продукт, який знімають, про ідею зйомки, про членів команди або критикувати образ, який їй створили для роботи.
Незалежно від своїх особистих вподобань в одязі або естетиці зйомок, модель не повинна реагувати негативно.
Завдання моделі – відпрацювати на всі 100% і залишити після себе приємне враження. Якщо робота пройшла добре, бренд може запросити її на зйомку ще раз. Якщо модель сподобалася, фотограф, стиліст, візажист обов’язково її запам’ятають і можуть рекомендувати іншим замовникам. Як і навпаки – якщо від роботи з моделлю у замовників і членів команди залишаться не найкращі враження, вони навряд чи захочуть надалі співпрацювати з цією моделлю і не будуть її рекомендувати іншим замовникам.
Робота повинна проходити легко і на позитивній ноті, адже зйомки – це завжди творчий процес, де вся команда налаштована на результат, а моделі відведена важлива роль – втілити в життя креативні ідеї команди, і в ідеалі це потрібно робити в гарному настрої!

Очікування матеріалів з робіт  – це окрема тема для розмови. Часом дуже складно моделі терпляче сидіти і чекати виходу фотографій або відео-роботи зі своєю участю!
Спокуса написати всім учасникам команди з питанням “а коли будуть фотографії” велика! Але професійна модель знає, що матеріали зі зйомок вона запитує виключно у свого букера. Тільки Букер може написати замовнику з проханням скинути посилання на готові фото і відео зі зйомок.
Модель такі питання не вирішує, вона може відслідковувати публікації замовника, і довести до відома букера, коли побачить, що її роботу вже виклали в мережу або реклама з її участю вже транслюється по ТБ, а борди з її фотографіями прикрашають місто! В такому випадку модель повідомляє Букеру, а Букер запитує матеріали у замовника. Але в більшості випадків Букер теж стежить за виходом матеріалів зі зйомок, і сам уже написав замовнику.
Коли Модель отримала фотографії і відео з робіт, і хоче опублікувати результат творчості у себе в соціальних мережах, вона підписує всю команду, яка брала участь в зйомці, вказує агентство і ні в якому разі не накладає на фотографії і відео додаткові фільтри!

Як бачите – робота в Україні  є, вона цікава і її дуже багато!
Останнім часом все частіше закордонні замовники приїжджають в Україну для зйомок фільмів, кліпів і реклами!
Українські бренди з кожним роком теж ростуть і розвиваються. А якість наших фотографій і відео не поступається роботам кращих європейських і американських фотографів, а вітчизняні знімки займають гідне місце в портфоліо моделей!

Наше агентство активно працює з українськими фотографами, дизайнерами, магазинами, і ми радіємо, що результати цієї співпраці можна побачити на обкладинках і сторінках головних fashion журналів, на білбордах, у вітринах магазинів і на у соціальних мережах відомих українських брендів! Дуже пишаємося співпрацею з українськими замовниками і щасливі бути частиною української fashion-індустрії!

Коментарі 0